Odstąpienie od umowy
ZWROTY I REKLAMACJE
ODSTAPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ:
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub z innego powodu chcieliby Państwo dokonać zwrotu produktu, mogą to Państwo uczynić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez wskazania powodu zwrotu, jeżeli zwracany produkt nie był używany.
W tym celu skontaktuj się z nami (cocorngroup@gmail.com) i odeślij zwracane produkty na adres naszej pracowni:
COCORN
Podborowo 4
63-921 Chojno
tel. 790 790 489
Po rozpatrzeniu zwrotu (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki), dokonamy zwrotu środków w takiej samej formie, z jakiej skorzystał Konsument. Jeżeli dokonywali Państwo płatności za pobraniem - prosimy o wskazanie numeru rachunku do zwrotu.
Decydując się na zwrot, mogą Państwo skorzystać z poniższego formularza zwrotu:
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Data ..…./..…./……….R
Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………………………………
Adres: ………………………………………………………………………………………………………………………
Telefon: …………………………………………………………………………………………………………………..
Adres e-mail: ………………………………………………………………………………………………………….
Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.) odstępuję od umowy zakupu następujących towarów:
1. Nazwa zwracanego produktu
2. Ilość
3. Cena
4. Przyczyna zwrotu
Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej tą samą formą, jaką była dokonywana płatność.
W przypadku płatności za pobraniem, uprzejmie prosimy o wskazanie numeru rachunku do zwrotu.
Nr rachunku:
Nazwa banku:
Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres:
COCORN
Podborowo 4, 63-921 Chojno
tel. 790 790 489
REKLAMACJE:
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz, że otrzymany produkt posiada wadę fizyczną- skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: cocorngroup@gmail.com
W wiadomości opisz krótko usterkę. Jeżeli masz taką możliwość - dołącz zdjęcia obrazujące wady. Znacznie ułatwi nam to pracę.
Wspólnie z pewnością uda nam się rozwiązać problem :)